اخذ ویزای شنگن،رفع ریجکتی، ویزای چندبار ورود اروپا، کانادا به صورت تخصصیاخذ ویزای شنگن،رفع ریجکتی، ویزای چندبار ورود اروپا، کانادا به صورت تخصصی

مراکز خرید شهر بدروم

مراکز خرید شهر بدروم

مرکز خرید پالمارینا در بدروم (Palmariva Bodrum)

مرکز خرید پالمارینا در بدروم تا اندازه ای خوب است که با جرات می توان گفت پالمارینا بود که تجربه ی خرید در بدروم را کاملا تغییر داد. پالمارینا در مجموع دارای ۵۳ فروشگاه است که در آن انواع وسایل از وسایل دکوری خانه گرفته تا لباس، لوازم بهداشتی و تکنولوژی ارائه می شود. می توانید بعد از یک خرید خوب از برندهایی که دوست دارید، در رستوران بین المللی آن غذایتان را میل کنید و خستگی را از تنتان به در ببرید.

آدرس: Palmarina Bodrum Çökertme Mevki Yat Limanı Yalıkavak/Muğla

 

مرکز خرید میدتون (Midtown Shopping Centre)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید بدروم که می خواهیم به شما معرفی کنیم، مرکز خرید میدتون است که در محله ی سرزنده ی ارتاکنت قرار گرفته است. میدتون تنها مرکز خرید سرپوشیده ی بدروم محسوب می شود و امکاناتی مثل سینما، سوپر مارکت و پارکینگ در آن وجود دارد، علاوه بر این، وجود ۱۱۰ فروشگاه در میدتون باعث می شود تا هر آنچه که به دنبال آن هستید را بتوانید پیدا کنید. بومی های بدروم مرکز خرید میدتون را بسیار دوست دارند چون در آن تعداد زیادی رستوران و مرکزهای فرهنگی مثل گالری و مرکزهای تئاتری وجود دارد و همین موضوع باعث می شود تا میدتون فقط یک مرکز خرید معمولی نباشد و کاربری چندگانه داشته باشد.

آدرس: Midtown Shopping Centre: Kemer Mevkii, Cumhuriyet Caddesi No. 6 Ortakent, Bodrum

 

مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre)

مرکز خرید اوسیس، اولین مرکز خرید بدروم بود که به خاطر تلفیق معماری شرقی و غربی، درختان نخل و خرما، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های منحصر بفرد ۴۵ ساله اش، مورد توجه قرار گرفت. در ساخت این مرکز سعی شده تا از بازارهای محلی بدروم الهام گرفته شود و اتفاقا در آن تلفیقی از فروشگاه های محلی و بین المللی هم وجود دارد. وجود چند سینما و رستوران، یکی دیگر از امکانات اوسیس است. وجود زمین بازی کودکان در این مرکز خرید آن را به جایی ایده ال بری خانواده ها تبدیل کرده و باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید بدروم شناخته شود.

آدرس: Bodrum Oasis Shopping Center Emin Anter Bulvarı Kıbrıs Şehitleri Caddesi Bodrum